ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ


ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
 



Λίγα λόγια για εμένα… Αποφοίτησα από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών του τμήματος Μαθηματικού με ειδίκευση στην Διδακτική των Μαθηματικών, έπειτα έκανα μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Υπηρεσιών MSM του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδίκευση στην Επικοινωνία-Δημόσιες Σχέσεις- Διαφήμιση…
Διδάσκω από το πρώτο έτος στην Αθήνα σε παιδιά Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς είναι πολύ σημαντικό για κάποιον καθηγητή να είναι σε επαφή με τους μαθητές του καθώς το καθε παιδί ειναι μοναδικό και ενας καθηγητής δεν σταματά ποτε να μαθαίνει απο αυτο!

Έχω μεγαλώσει μέσα στο Φροντιστήριο και είναι όνειρο ζωής για εμένα να ανοίξω το δικό μου. Ενα όνειρο που ολοκληρώθηκε και θα ηθελα να σας ξεναγήσω σε αυτο…

Το φροντιστήριο μου βρίσκεται στην ιστορική οδό Βάλβη, ο μοναδικός ίσως δρόμος που διατηρεί μέχρι και σήμερα το χρώμα της παλιάς Καρδίτσας.

CONTACT

AddressΒάλβη 22, Καρδίτσα
Phone2441025005, 6975461232
E-mailsxoleiomathimatikwn@gmail.com
Websitewww.sxoleiomathimatikwn.wordpress.com
CategoryΕκπαιδευτικοί | Φροντιστήρια
LocationΚαρδίτσα

Σχόλια