Ατσόγλου | Εκπαιδευτήρια
Tο 1992 η Αγγελική Ατσόγλου μετά από πολυετή πορεία ως παιδαγωγός και διευθυντικό στέλεχος δημόσιων παιδικών σταθμών, αποφάσισε να ακολουθήσει το προσωπικό της όραμα σχετικά με το τι, το πώς και σε τι περιβάλλον πρέπει να συντελείται η μάθηση και η ανάπτυξη των παιδιών. Αφού μετέδωσε το όραμα της στον σύζυγο της Ηλία Ατσόγλου τον έκανε σύμμαχο και συνεργάτη της και μαζί δημιούργησαν ένα πρότυπο, ζεστό και οικογενειακό σχολικό περιβάλλον για βρέφη και παιδιά προσχολικής ηλικίας. Το σχολείο δημιουργήθηκε στην περιοχή Αρχαίο Λιμάνι (Κανταρέ) Κορίνθου σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις και ονομάστηκε «Παιδικό Κέντρο Κορίνθου».
Το 1995 και μετά από προτροπή γονέων, τα παιδιά των οποίων ήταν απόφοιτοι ή είχαν ήδη αποφοιτήσει από το προσχολικό τμήμα του σχολείου, ιδρύουν Νηπιαγωγείο και Δημοτικό σχολείο σε άλλο όροφο στις ίδιες εγκαταστάσεις, με την επωνυμία «Εκπαιδευτήρια Ατσόγλου», με μοναδικό σκοπό την προαγωγή της ποιότητας στις πρώτες βαθμίδες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Η αύξηση του αριθμού των μαθητών και των τμημάτων είναι ραγδαία, τόσο, που σύντομα δημιουργείται η ανάγκη νέων κτιριακών εγκαταστάσεων. Το 2000 ξεκινά η ανέγερση των νέων ιδιόκτητων κτιριακών εγκαταστάσεων των Εκπαιδευτηρίων Ατσόγλου σε μία καταπράσινη έκταση 12 στρεμμάτων στην περιοχή Γαλότα Ισθμού. Το 2002 μεταφέρονται όλες οι σχολικές μονάδες στις νέες σύγχρονες κτιριακές εγκαταστάσεις οι οποίες διαθέτουν αυξημένη αντισεισμικότητα, σύγχρονα μέτρα πυροπροστασίας και βιοκλιματική αρχιτεκτονική.
Στα νέα Εκπαιδευτηρία, εκτός από τις αίθουσες διδασκαλίας, περιλαμβάνονται και πολλοί βοηθητικοί χώροι, όπως θεατρικό εργαστήρι, αίθουσα εκδηλώσεων, εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, ειδική αίθουσα καλλιτεχνικών, βιβλιοθήκη, κλειστή αίθουσα ψυχοκινητικής και γυμναστηρίου, εσωτερικός παιδότοπος, αίθουσα Η/Υ, αίθουσα Smartboard (Διαδραστικοί πίνακες), γήπεδα και χώροι αθλοπαιδιών, καθώς και επιπλέον βοηθητικοί χώροι όπως κυλικείο, Γραφείο Εγγραφών, Λογιστήριο και Γραφείο Κίνησης, δημιουργώντας ένα περιβάλλον μάθησης για τους μαθητές του και εργασίας για τους εργαζόμενους κάθε ειδικότητας, υψηλού επιπέδου ποιότητας και προδιαγραφών.
To 2007, η δεύτερη γενιά της οικογένειας Ατσόγλου, Νέλλη, Μιχάλης και Νίκος εισέρχεται δυναμικά στον εκπαιδευτικό οργανισμό μετά από πολυετείς σπουδές στους τομείς της εκπαίδευσης, της ψυχολογίας και της διοίκησης επιχειρήσεων. Αποτέλεσμα της εμπειρίας που είχε αποκομίσει η παλαιά γενιά και με τις νέες ιδέες, πρωτοβουλίες και δράσεις που έφερε η άφιξη της νέας γενιάς δημιουργήθηκε ένα σύγχρονο, πρωτοποριακό σχολείο, οπού δίκαια εντάσσει τα Εκπαιδευτήρια Ατσόγλου, ανάμεσα στα καλύτερα ιδιωτικά σχολεία σε πανελλήνιο επίπεδο.
Categories:Εκπαίδευσης
Tο 1992 η Αγγελική Ατσόγλου μετά από πολυετή πορεία ως παιδαγωγός και διευθυντικό στέλεχος δημόσιων παιδικών σταθμών, αποφάσισε να ακολουθήσει το προσωπικό της όραμα σχετικά με το τι, το πώς και σε τι περιβάλλον πρέπει να συντελείται η μάθηση και η ανάπτυξη των παιδιών. Αφού μετέδωσε το όραμα της στον σύζυγο της Ηλία Ατσόγλου τον έκανε σύμμαχο και συνεργάτη της και μαζί δημιούργησαν ένα πρότυπο, ζεστό και οικογενειακό σχολικό περιβάλλον για βρέφη και παιδιά προσχολικής ηλικίας. Το σχολείο δημιουργήθηκε στην περιοχή Αρχαίο Λιμάνι (Κανταρέ) Κορίνθου σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις και ονομάστηκε «Παιδικό Κέντρο Κορίνθου».
Το 1995 και μετά από προτροπή γονέων, τα παιδιά των οποίων ήταν απόφοιτοι ή είχαν ήδη αποφοιτήσει από το προσχολικό τμήμα του σχολείου, ιδρύουν Νηπιαγωγείο και Δημοτικό σχολείο σε άλλο όροφο στις ίδιες εγκαταστάσεις, με την επωνυμία «Εκπαιδευτήρια Ατσόγλου», με μοναδικό σκοπό την προαγωγή της ποιότητας στις πρώτες βαθμίδες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Η αύξηση του αριθμού των μαθητών και των τμημάτων είναι ραγδαία, τόσο, που σύντομα δημιουργείται η ανάγκη νέων κτιριακών εγκαταστάσεων. Το 2000 ξεκινά η ανέγερση των νέων ιδιόκτητων κτιριακών εγκαταστάσεων των Εκπαιδευτηρίων Ατσόγλου σε μία καταπράσινη έκταση 12 στρεμμάτων στην περιοχή Γαλότα Ισθμού. Το 2002 μεταφέρονται όλες οι σχολικές μονάδες στις νέες σύγχρονες κτιριακές εγκαταστάσεις οι οποίες διαθέτουν αυξημένη αντισεισμικότητα, σύγχρονα μέτρα πυροπροστασίας και βιοκλιματική αρχιτεκτονική.
Στα νέα Εκπαιδευτηρία, εκτός από τις αίθουσες διδασκαλίας, περιλαμβάνονται και πολλοί βοηθητικοί χώροι, όπως θεατρικό εργαστήρι, αίθουσα εκδηλώσεων, εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, ειδική αίθουσα καλλιτεχνικών, βιβλιοθήκη, κλειστή αίθουσα ψυχοκινητικής και γυμναστηρίου, εσωτερικός παιδότοπος, αίθουσα Η/Υ, αίθουσα Smartboard (Διαδραστικοί πίνακες), γήπεδα και χώροι αθλοπαιδιών, καθώς και επιπλέον βοηθητικοί χώροι όπως κυλικείο, Γραφείο Εγγραφών, Λογιστήριο και Γραφείο Κίνησης, δημιουργώντας ένα περιβάλλον μάθησης για τους μαθητές του και εργασίας για τους εργαζόμενους κάθε ειδικότητας, υψηλού επιπέδου ποιότητας και προδιαγραφών.
To 2007, η δεύτερη γενιά της οικογένειας Ατσόγλου, Νέλλη, Μιχάλης και Νίκος εισέρχεται δυναμικά στον εκπαιδευτικό οργανισμό μετά από πολυετείς σπουδές στους τομείς της εκπαίδευσης, της ψυχολογίας και της διοίκησης επιχειρήσεων. Αποτέλεσμα της εμπειρίας που είχε αποκομίσει η παλαιά γενιά και με τις νέες ιδέες, πρωτοβουλίες και δράσεις που έφερε η άφιξη της νέας γενιάς δημιουργήθηκε ένα σύγχρονο, πρωτοποριακό σχολείο, οπού δίκαια εντάσσει τα Εκπαιδευτήρια Ατσόγλου, ανάμεσα στα καλύτερα ιδιωτικά σχολεία σε πανελλήνιο επίπεδο.
Categories:Εκπαίδευσης
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου