Cafe Canoni Καφετέρια Κέρκυρα


Όταν ήμουν μικρή, είχα δει την ταινία "Ραντεβού στην Κέρκυρα" με την Τζένη Καρέζη και τον Αλεξανδράκη. Σε μια απο τις σκηνές, οι πρωταγωνιστές είχαν πάει για καφέ στο Κανόνι και σε μια από τις καφετέριες της περιοχής όπου έχουν θέα το Ποντηκονήσι και το γραφικό νησάκι με την μονή Βλαχερνών που είναι ένα από τα πιο φωτογραφημένα σημεία του νησιού. Έτσι λοιπόν και εγώ σαν παιδί, σύνδεσα την Κέρκυρα με αυτό το μέρος.... και ήθελα όταν θα πάω κάποια στιγμή, να πιω και εγώ ένα καφέ εκεί, με αυτήν την υπέροχη θέα μπροστά μου.
Καθίσαμε στην καφετέρια Cafe Canoni Corfu, που βρίσκεται σχεδόν στην άκρη του βράχου και η θέα είναι όχι απλά ωραία, αλλά εξαιρετική. Μάλιστα, ήταν μεσημεράκι, δεν είχε πολύ κόσμο και η εξυπηρέτηση ήταν άμεση. Τα νησάκια κάτω, στην θάλασσα ήταν πανέμορφα και μας χάρισαν υπέροχες φωτογραφίες πολλές από τις οποίες τις έχω βάλει στην τριβάγκο. Κάθε λίγο και λιγάκι, περνούσαν και τα αεροπλάνα, μια και το αεροδρόμιο είναι δίπλα εκεί και ερχόντουσαν τόσο χαμηλά, δίπλα μας θαρρείς, που νόμιζες πως θα τα πιάσεις....

Σχόλια