Παρουσιάζεται από την Τσέλσι ο Ζοζέ Μουρίνιο






Ο Ζοζέ Μουρίνιο επέστρεψε στην Τσέλσι και  παρουσιάζεται στην πρώτη του συνέντευξη Τύπου. 

«Ελπίζω πάντα στη δουλειά μου. Γνωρίζω πολλούς ανθρώπους μέσα από αυτή την ομάδα καθώς επίσης και τη νοοτροπία τους και τις φιλοδοξίες τους. Η καριέρα μου έχει χτιστεί στην επιτυχία. Σε κάθε σύλλογο είχα επιτυχίες και κατάφερα να κατακτήσω τρόπαια. Ο σύλλογος είναι πιό σημαντικός απ΄όλους. Οταν δουλευουμε σωστά, η επιτυχία έρχεται», σημείωσε ο Πορτογάλος τεχνικός.  

Ο Μουρίνιο ρωτήθηκε αν χάλασαν οι σχέσεις του με τον Ρομάν Αμπράμοβιτς μετά την απόλυση του στην πρώτη του θητεία στην Τσέλσι.

«Διάβασα τότε ότι είχαμε μία πλήρη ρήξη στη σχέση μας. Δεν είναι αλήθεια όμως. Εκείνη τη στιγμή, αυτό ήταν το καλύτερο και για τους δύο. Η απόφαση χωρισμού ήταν κοινή. Η ουσία είναι πως όλοι θέλουμε το ίδιο για τον σύλλογο. Εχουμε το ίδιο όραμα και είμαι ευτυχής που ακολουθώ αυτή τη φιλοσοφία». 

 Ο Πορτογάλος τεχνικός μίλησε για τιον εαυτό του:  «Αν πρέπει να επιλέξω μία λέξη για τον εαυτό μου αυτή θα είναι χαρούμενος. Το ίδιο και στην Ιντερ όπως επίσης και στη Ρεάλ. Το ποδόσφαιρο είναι ένας χώρος στον οποίο μπορείς να μάθεις πολλά για τον εαυτό σου. Στην αρχή το 2000, πίστευα ότι τα ήξερα όλα. Μετά από 13 χρόνια, γνωρίζω ότι κάθε ημέρα μαθαίνω κι άλλα. Η δουλειά μου και τα ταξίδια σε όλη την Ευρώπη, ηταν μία φανταστική εμπειρία από την οποία έμαθα πολλά».

«Είμαι στην καλύτερη περίοδο της καριέρας μου από την άποψη της γνωσης. Κρίμα που η περίοδος προετοιμασίας δεν αρχίζει από αύριο!  Ο άνθρωπος μαθαίνει από τις εμπειρίες του. Μερικές φορές μιλούν για τους άλλους με αρνητικό τρόπο. Δεν έχω φτάσει ακόμα σε αυτό το σημείο, αλλά αν το χρησιμοποιήσεις σωστά η εμπειρία είναι ζωτικής σημασίας», πρόσθεσε

«Μοιάζει σα να ήταν μία ή δύο ημέρες νωρίτερα, αλλά έχουν περάσει εννέα χρόνια από την προηγούμενη θητεία μου στον σύλλογο. Παραμένω ο ίδιος, έχω τα ίδια συναισθήματα και έχω το ίδιο πάθος με το ποδόσφαιρο», συμπλήρωσε.

Πηγή:www.tanea.gr

Σχόλια