«Είμαι τυφλός από το ένα μάτι», δηλώνει ο Τζόνι Ντεπ





Για τον πραγματικό λόγο που φοράει συνέχεια γυαλιά μίλησε -μεταξύ άλλων- ο Τζόνι Ντεπ σε συνέντευξή του.

«Είμαι βασικά τυφλός σαν νυχτερίδα. Δεν βλέπω καθόλου από το αριστερό μάτι. Και έχω πολύ μυωπία στο δεξί. Σε τέτοιο σημείο που, αν δεν φοράω τα γυαλιά μου ή αν παίζω ένα χαρακτήρα που δεν φοράει γυαλιά, μπορώ να δω μόλις μερικά εκατοστά από το πρόσωπό μου. Τα πάντα είναι θολά».

Αυτό αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Rolling Stone ο 50χρονος σταρ. Εκεί που επίσης μίλησε για πρώτη φορά για το τέλος της 14χρονης σχέσης του με την Βανέσα Παραντίς. «Τα τελευταία δυο χρόνια ήταν πολύ δύσκολα. Αλλά έτσι είναι η φύση των χωρισμών. Είναι πολύ δύσκολο να διατηρήσεις μια σχέση με το είδος της δουλειάς που κάνω γιατί είσαι συνέχεια μακριά. Δεν ήταν εύκολο για εκείνη. Δεν ήταν εύκολο για μένα. Δεν ήταν εύκολο για τα παιδιά».

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης ο Ντεπ μίλησε και για την προοπτική να βγει στην σύνταξη σε 10 χρόνια «Θα ήθελα κάποια στιγμή απλά να μπορώ να απολαύσω την ζωή μου. Να μπορώ να πηγαίνω κάπου χωρίς να χρειάζεται να τρέχω για να αποφύγω τους παπαράτσι ή να με 'φυγαδεύουν' μέσα από την κουζίνα ή τα υπόγεια του ξενοδοχείου. Αν και ξέρω ότι δεν μπορώ να χαλαρώσω. Το μυαλό μου χωρίς κάτι να το απασχολεί είναι ένα πολύ κακό πράγμα».

Πηγή:www.iefimerida.gr

Σχόλια