«Ο γάμος μου έχει περάσει τρομακτικές στιγμές» λέει η Gwyneth




Μας έχει τρελάνει τελευταία η Gwyneth Paltrow με τις αποκαλύψεις της για το πως διορθώνει ένα συζυγικό καυγαδάκι, κάνοντας στοματικό έρωτα στον σύζυγο της. Τώρα σε μια συνέντευξη- αποκάλυψη στο περιοδικό Glamour, εξηγεί πως όπως και συμβαίνει και σε πολλά ζευγάρια, ο γάμος της είναι μια δύσκολη υπόθεση.

Η σταρ είναι παντρεμένη εδώ και δέκα χρόνια με τον τραγουδιστή του συγκροτήματος Coldplay Chris Martin. Για την συμβίωση της σχολίασε χαρακτηριστικά οτι πέρασε «τρομακτικές στιγμές» δηλώνοντας οτι ο άνδρας της είναι σαν «τρελός επιστήμονας» και δεν μπορεί να έχει καμία απαίτηση, γιατί αλλιώς διαταράσσεται η ισορροπία στο ζευγάρι.

«Είναι πολύ δύσκολο να είσαι παντρεμένη. Περνάς από εκπληκτικές στιγμές, αλλά και τρομακτικές στιγμές. Είμαστε όπως τα περισσότερα ζευγάρια..ξέρετε κάποτε ρώτησα τον πατέρα μου πως κράτησε τον γάμο του με την μητέρα μου για 33 χρόνια. Και μου απάντησε οτι “δεν υπήρξε καμία στιγμή που να θέλαμε να χωρίσουμε και οι δύο ταυτόχρονα”. Πιστεύω οτι έτσι είναι, όταν και οι δύο τα παρατάνε ταυτόχρονα, τότε χωρίζουνε. Πρέπει ένας από τους δύο να λέει “έλα μπορούμε να τα καταφέρουμε”.

Η 40χρονη ηθοποιός, δήλωσε οτι με τον 36χρονο σύζυγο της με τον οποίο έχουν και δύο παιδιά, την Apple 8 ετών και τον Μωυσή 6 ετών, είναι πολύ καλοί φίλοι. «Γελάμε, είμαστε φίλοι, μας αρέσει να κάνουμε τα ίδια πράγματα. Εγώ είμαι πολύ του σπιτιού, ο Κρις είναι σαν τρελός επιστήμονας, ένας ιδιοφυής στιχουργός και μουσουργός. Οπότε, ποτέ δεν του λέω, 'που είσαι έπρεπε να έχεις γυρίσει μέχρι τώρα'. Δεν έχω ποτέ τέτοιες απαιτήσεις από αυτόν γιατί πιστεύω ότι είναι πολύ ταλαντούχος και φτιάχνει όμορφα πράγματα για όλους τους ανθρώπους με τη δουλειά του».

Στο παρελθόν έχει δηλώσει πως το κλειδί για ένα γάμο είναι ο συμβιβασμός και πως «υπάρχουν ολόκληρες περίοδοι που δεν είναι και πολύ ρόδινα τα πράγματα».

Μιλώντας γενικά για την ζωή της,η Gwyneth αποκάλυψε ότι έχει ταλαιπωρηθεί πολύ παρ' όλο που ο κόσμος δεν το ξέρει, χάνοντας αγαπημένους της φίλους και την πρώτη της ξαδέρφη όταν η ηθοποιός ήταν σε μικρή ηλικία. Ξεκαθαρίζοντας όμως ότι όλα αυτά την κάνουν να εκτιμά ακόμα περισσότερο την ζωή.




ΠΗΓΗ:www.protothema.gr




Σχόλια