Θωμαή Απέργη: «Δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ αθέμιτα μέσα για να γίνω γνωστή»


Η Θωμαή Απέργη, μίλησε στο περιοδικό «HELLO» και αποκάλυψε πως δεν θα έκανε τα πάντα για χάρη της καριέρας της. Η τραγουδίστρια  δήλωσε κατηγορηματικά πως το μόνο που τη νοιάζει είναι η μουσική και πως έχει αρχές από το σπίτι της, που δεν της επιτρέπουν να παίξει «παιχνίδια», ώστε να «ανέβει» στην καριέρα της.

Μάλιστα τόνισε πως ούτε στο ξεκίνημα της είχε σκεφτεί να μπει σε μια τέτοια διαδικασία αλλά ούτε και τώρα που είναι αναγνωρίσιμη. Όταν ρωτήθηκε μάλιστα αν στην αρχή της καριέρας της,   ήταν διατεθειμένη να τα παίξει όλα για όλα η τραγουδίστρια είπε:
   
«Όχι και ακόμα δεν είμαι. Το κάνω αυτό μόνο σε ό,τι αφορά τη μουσική μου. Σε ό,τι αφορά τη σχέση μου με τα μέσα προσπαθώ να κρατάω τις αποστάσεις μου και τα όριά μου. Δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ αθέμιτα μέσα για να γίνω γνωστή, δεν το επιτρέπω αυτό στον εαυτό μου γιατί έχω πάρει συγκεκριμένες αρχές από το σπίτι μου.»

ΠΗΓΗ:www.protothema.gr


Σχόλια